مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-19اقتصادي

برپایی بازارچه های شب یلدا در گیلان/ قیمت ها کاهشی است


مدیر تعاون روستایی گیلان، از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت خبر داد و گفت: این بازارچه ها همزمان با شب یلدا در شهرستان های دیگر از جمله تالش و لنگرود نیز برپا می شود.

- ایسنا/گیلان مدیر تعاون روستایی گیلان، از برپایی بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت خبر داد و گفت: این بازارچه ها همزمان با شب یلدا در شهرستان های دیگر از جمله تالش و لنگرود نیز برپا می شود.

کیوان حسن پور در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه سازمان تعاون روستایی استان گیلان برنامه ویژه ای را برای ایام پایانی فصل پاییز به ویژه روز ترویج فرهنگ میهمانی و پیوند با خویشان و شب چله دارد، اظهار کرد: بازارچه عرضه مستقیم کالا در محل تعاون روستایی شهرستان رشت افتتاح خواهد شد.

وی بازارچه مذکور را شامل 20 غرفه عرضه محصولات شامل میوه های فصل پاییز از جمله مرکبات و هندوانه، آجیل، محصولات محلی و صنایع دستی دانست و افزود: همچنین اقدام به عرضه ماهی زنده و مرغ منجمد به قیمت تنظیم بازار خواهیم کرد.

مدیر سازمان تعاون روستایی گیلان از کاهش 15 درصدی قیمت محصولات ویژه شب یلدا نسبت به سایر مکان های عرضه خبر داد و گفت: غرفه های بازارچه به صورت رایگان در اختیار فروشندگان و عرضه کنندگان قرار می گیرد تا بتوانند کالاها را با قیمت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی بازارچه های شب یلدا در گیلان/ قیمت ها کاهشی است

برپایی بازارچه های شب یلدا در گیلان/ قیمت ها کاهشی است